СТАТТІ ВІСНИКІВ ХДАДМ

Вісник №14, 2012 р.
Переглянути/завантажити статті у форматі .pdf


ДИЗАЙН, ДИЗАЙН-ОСВІТА

Бейлах О. Д. Особливості розвитку дизайнерської практики у промисловому дизайні періоду 1970-80-их років ХХ століття.
Гавшина О. В., Мироненко В. П. Стиль "гламур". Формообразование в стиле "гламур". - C. 8-11.
Гнецько З. І. Інтеграція природи та дизайну в дитячих дошкільних закладах.
Dmytryuk S. Peculiarities of art and design higher education in Great Britain.
Звенігородська Ю. В. Март Стам як засновник вищої художньо-промислової освіти у Берліні.
Кохан Н. М. Протоленд-арт как средство гармонизации окружающей среды. Древние времена и современность.
Крайняя Ю. В., Кулишов М. В., Максимова-Кулишова Е. Н. Военный дизайн и элементы графического дизайна в оформлении боевой техники.
Максимова-Кулішова О. М., Урбановська Н. В. Формування інтер'єрного простору засобами інтеграції зимового саду.
Олексієнко А. М., Мироненко Н. Г. Трансформація народних мотивів у сучасному ландшафтному дизайні (на прикладі курсових проектів спеціалізації "Інтер'єр і обладнання" ХДАДМ).
Пантус Н. М., Козелець Т. І. Поєднання спортивного та пізнавального аспектів при розробці ігрового середовища для дітей молодшого шкільного віку.
Петрук Т. В., Мироненко В. П. Стиль панк-рок. Исторические предпосылки и современное состояние.
Питель І. В. Календар в інтер'єрі.
Рай Л. П., Білик А. А. Гумор – ефективний засіб впливу в рекламі.
Свириденко С. С., Мироненко В. П. Цыганский народный костюм. Исторические предпосылки и современное состояние.
Снісар Н. О. Художньо-естетичне виховання засобами мистецтва як фактор духовного розвитку студентів-дизайнерів.
Старкова Г. В. Віртуальні розваги як предмет історико-культурних рефлексій. В пошуках відправної точки.
Юрик Я. М. Твори фотографіки в міському середовищі.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Гончаренко А. Образи героїв художньої літератури в міській скульптурі України кінця ХХ – початку ХХІ ст.
Евтушенко С. В. Частный "генеалогический" аспект русско-украинских художественных связей (Гавриил Петрович Храповицкий).
Кадурина А. О., Гринченко Е. Ю. Мир символики произведения "Алиса в стране чудес" в литературе и архитектурной среде.
Мазова Е. В. Художественное пространство станковых произведений А. Тышлера как воплощение театрализванной модели мира.
Немцова В. С. Станковая живопись Ирины Погореловой.
Прилипченко Н. С. Орнаментація художніх текстильних виробів народними майстрами Харківської губернії у другій половині XIX – на початку ХХ століття.
Cич М. О. Основні тенденції в парковій скульптурі XVIII-XIX ст.
Таран И. В. Художественные аспекты создания образа Петра Столяренко.
Хоменко К. О. Два портрети Борисівського майстра П. І. Ігнатьєва.

МУЗИЧНО-ТЕАТРАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО

Александрова О. А. Вокально-хоровое творчество Г. В. Свиридова в аспекте современной музыковедческой етодологи.
Билык Е. Н., Ерошенко Е. В. Вокальная подготовка иностранных студентов направления "театральное искусство" как составляющая их социокультурной адаптации.
Дубільєр І. Й. Творчість Олександра Рудянського (до питання втілення дитячої тематики в інструментальному концерті композитора).
Інюточкіна Н. В. Діапазон діяльності концертмейстера вокально-фортепіанного дуету.
Кікоть А. А. Мистецтво костюма і естетичний ідеал.
Коновалова И. Ю. "Бергамасская сюита" К. Дебюсси как отражение стилевой индивидуальности композитора.
Куприяненко Э. Б. Композиционная фактурака к компонент и главный "опознавательный знак" камерно-инструментального жанра.
Насонова К. Ю. Роль мультиплікацій них фільмів у процесі соціальної адаптації та формуванні світоглядних орієнтирів.
Семикозов А. А. Мандолина и инструменты ее семейства в западноевропейском музыкальном искусстве XIV – середины XVII ст.
Слюсаренко Т. О. Ансамблеве бандурне виконавство Західної України другої половини ХХ – поч.ХХI століття: особливості буття та розмаїття форм.
Ульянова В. С. Теоретико-методологічні основи дослідження проблеми розвитку музично-творчих здібностей підлітків.
Цыцырев В. Н. Фестивали русского народного творчества как составляющая современной художественной культуры Харькова.
Чень Жуньсюань. Мировоззренческие и стилевые основы импрессионизма в фортепианной музыке Китая.
Червинская Н. В. Стилематика генделевского письма в полифонии И.  Брамса.
Шмідт А. А. Духовный жанр в творчестве С. Рахманинова: особенности трактовки.


Повернутися до сторінки Вісників ХДАДМ 2012 р.