СТАТТІ ВІСНИКІВ ХДАДМ

Вісник №4, 2015 р.
Переглянути/завантажити статті у форматі .pdf


ТЕОРІЯ МИСТЕЦТВА

Алексєєнко О. А., Бондаренко І. В. Сучасні концепції екологічного дизайну у формуванні офісного середовища.
Бабій Н. П. Проблемні питання методики навчання рукописного шрифту студентів з лівою ведучою рукою.
Бондаренко І. В., Согомонян Н. К. Композиційні прийоми у вирішенні дизайну вітрин сучасних магазинів
Босий І. М. Дизайн меблів-трансформерів в США кінця ХІХ — початку ХХІ  століть.
Герман Є. С. Тіло як художній об’єкт в дискурсі кураторських виставок сучасного мистецтва України.
Ібо Чжан. Просторові інспірації Шен Цян Гуо із Суджоу.

Иващенко И. И. Влияние древнего культурного наследия на аутентичные свойства графического языка экомаркировки.
Лубенский В. И. Портрет: от модели к образу.
Сбітнєва Н. Ф. Тенденції розвитку сучасного графічного дизайну: повернення до рукотворності.

Юрчишин Ю. Б. Формування сучасного дизайну костюму на засадах збереження та розвитку традицій народного вбрання Прикарпаття.

ІСТОРІЯ МИСТЕЦТВА

Ахременко А. О., Кривуц С. В. Этапы развития дизайна пешеходных зон городов Европы конца XX — начала XXI вв.
Бондарчук Н. О. Відтворення традицій російських та європейських мариністів в живописі Криму межі ХІХ і ХХ ст.
Дуляницька Л. П. Виявлення та класифікація інновацій з історії виникнення та розвитку трикотажу.
Мисак М. Й. Особливості історії розвитку паперової пластики.
Рибалко C. Б. Польська школа плаката (на матеріалах колекції театральної афіші Генерального консульства Республіки Польща у Харкові).
Роготченко О. О. Нонконформізм першої фази в образотворчому мистецтві України 1930–1950-ті рр. (на прикладі школи М. Бойчука).

МИСТЕЦТВО В МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ ДОСЛІДЖЕННЯ

Gurina A. Categories of communication, socialization, participation in understanding the nature of music of oral tradition.
Добров С. М. Методика навчання грі на струнних народних музичних інструментах: прийоми розвитку творчого мислення.
Корнєв А. Ю. Сміх та війна: з історії української «сміхової культури».
Корнієнко В. Р. Сценічний український костюм — «обличчя» естрадної репрезентації української народної пісні.
Северин Н. В. «Своє», «Інше», «Чуже» в російській культурі крізь призму орієнталізму.


Повернутися до сторінки Вісників ХДАДМ 2015 р.