.

СТАТТІ ВІСНИКІВ ХДАДМ

Вісник №1, 2013 р.
Переглянути/завантажити статті у форматі .pdf


ДИЗАЙН, ДИЗАЙН-ОСВІТА

Вісник №15, 2012 р.
Переглянути/завантажити статті у форматі .pdf


ДИЗАЙН, ДИЗАЙН-ОСВІТА

Волянюк Н. М. Художньо-стилістичні особливості вишивки одягового призначення північної частини Тернопільської області ХХ ст.
Гардабхадзе І. А. Особливості наукового підходу до вирішення актуальних проблем дизайну одягу.
Гладун О. Візуальна мова графічного дизайну як комунікативна знакова система.
Олійник О. П., Ревва Н. М. Кольорові рішення малих готелів.
Пантус Н. М. Проектна графіка. Сучасні підходи до формування художньо-графічних умінь майбутніх дизайнерів.
Мироненко В. П., Чечулина Е. А. Польский национальный костюм.
Пащенко Г. В. Системи зелених стін і їх застосування в міському середовищі в умовах Лісостепу України.
Роспопа Л. О., Мироненко В. П. Эволюция одежды еврейских женщин.
Сафонова Т. Р. Доцільність втілення проектів по використанню збережених фрагментів пам'яток в урбодизайні на фоні світового розвитку.
Сергеєва Н. В. Соціальні трансформації постіндустріального дизайну.
Топал О. М., Брижинська К. С. Комп'ютерні технології у сучасному теледизайні.
Юрик Я. М. Фотографіка у пресі.
Яковець І. О. Експозиційне обладнання музеїв та виставок: характеристика основних типів.

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Гарайда Д. Еволюція способів відтворення простору у живописних творах західноєвропейських художників доби Відродження: композиційний та образно-пластичний аспекти.
Гарбузова О. Л. Аналіз взаємо зв'язку українського та польського мистецтва у ХІХ – ХХ століттях.
Евтушенко С. В. Частный "генеалогический" аспект русско-украинских художественных связей (Храповицкие – Энгельгардты – Краевские…). Продолжение.
Кравченко О.  Я. Портрети шляхти у пам'ятках західноукраїнського сакрального мистецтва XVII – XVIII ст.
Литовко Т. Ю. Схід в культурі Слобожанщини ХІХ – першої треті ХХ століття в контексті проблем походження творів мистецтва.
Лубенский В. И. Портрет Владимира Гришко (из творческого опыта работы над портретом без натуры).
Мартищук М. В. Особливості розвитку художніх майстерень ткацтва Гуцульщини кінця XIX – початку XX століття.
Немцова В. С. Современная версия абстракционизма (живопись Ю. Шеина).
Руденко О. В. Діяльність Яна Болоза Антоневича у Львівському університеті.
Хмельницький В. О. Навчання живопису на основі трьохстадійного методу.
Шулика В. В. Иконостас церкви св. Николая Чудотворца в с. Гиевке: иконографическое и стилистическое решение.

МУЗИЧНО-ТЕАТРАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО

Безбородько О. А. Музыкальное произношение и артикуляция как композиторские средства выразительности.
Бреславець Г. М. Виконавська рек онструкція фольклорного тексту танавчально-виховний процес.
Вишотравка Л. І. До історії створення балету "Баядерка" Л. Мінкуса-М.  Петіпа на київській сцені (1926-2013 рр.).
Городнянський Д. Л. Синтез вербального и образного в построении изображения.
Желтоног А. Н. От "romance" до "Rain tree sketch II": фортепианная палитра Тору Такэмицу.
Карелова Г. В. Тезис в антитетических монументальных концепциях в интерпретации Л. Бетховена (на примере контрданса №2 в цикле танцев 1795 года).
Кікоть А. А. Визначення поняття і форми костюма в контексті особистості.
Колчанова Л. М. Театрознавчі пошуки Ніколая Свєдєнцова.
Кухаренко О. О. Журналістика як професійна суспільна діяльність та її зв'язок із засобами масової інформації.
Медведнікова Т. О. Педагогіка К. М. Ігумнова як складова генезису Дніпропетровської піаністичної школи другої половини ХХ століття.
Папета С. П. Ступени театральной жизни (продолжение).
Пухлянко М. Е. Мастер-классы музыкантов-исполнителей в современном культурном пространстве.
Суховей А. Н. Литературность в философии: между возможностью и необходимостью.
Триколенко С. Т. Метафоризація камерного сценічного середовища Олексія Кужельного.
Черная Е. Б. Эстетика и поэтика авторского стиля А. Караманова (на примере фортепианной составляющей).
Шемет Л. В. Творчість випускників Харківської державаної академії культури в контексті народно-інструментального мистецтва України.
Шубина О. Н. Жизнь как ад и смерть как просветление в опере В. Зубицкого "Палата №6".
Щуров А. В. Специфика использования ударных инструментов в современном симфоническом оркестре (на примере произведений Е. Станковича).


Повернутися до сторінки Вісників ХДАДМ 2012 р.